Monday, July 5, 2010

Satu Permulaan...

Assalamualaikum & hai!

This is new for me!!
Saya baru saja mencuba-cuba untuk ber"blog" semua hasil kerja saya.
Walaupun sebenarnya dah lama dalam bidang "bakery" nih tapi rasanya tidak terlambat untuk saya berkongsi dengan anda semua hasil karya saya.

Semuanya bermula disini...the picture can tell a thousand stories~

The MOo-MOo Cupcakes
~Cinta Pandang Pertama~

The MOo-MoO Cakes
~I envy those who get this cake~

Delicious..Delicious

Rocky Road


Saya suka dengan kerja-kerja membuat kek dan melihat hasilnya membuatkan saya sendiri tersenyum lebar...I was so impress with all the details and much more important is the smile that I can see at everyone face when they saw their cakes!


Love it!!Love It!!


Selain itu, saya juga beruntung diatas dorongan kakak2 saya dan yang paling penting dorongan suami tercinta!Thanks sayang!

So with all the positive energy around me..I proudly to present LizaCourie Homemade Bakery!


P/s: Sebarang kritikan dan komen bolehla PM saya!!

No comments:

Post a Comment